Aanbieden van een reparatie

In deze bijzondere tijden houden we het contact graag kort en veilig. Veel problemen kunnen wij met hulp op afstand oplossen. Overleg altijd eerst telefonisch met ons of dit mogelijk is ( https://asci.nl/blog/1410/teamviewer-hulp-op-afstand/ )

Ook als blijkt dat we de computer fysiek nodig hebben willen wij ons aan de huidige richtlijnen houden en het contact in de winkel zo veel mogelijk beperken.

Voorzie de reparatie van een brief met hierop uw naam, telefoon, email adres en postcode en adres. Zeer belangrijk lever indien nodig duidelijk leesbaar de wachtwoorden mee. En natuurlijk een duidelijke klacht.

Geef alles mee wat nodig is, maar ook niet meer. Denk aan voedingen voor uw laptop of printer. Ook uw externe schijf is erg belangrijk. Bij twijfel bel even van te voren.

Zet dit bij ons op de balie en vertrek gelijk weer. Mocht er nog overleg nodig zijn doen we dit telefonisch. Zorg dat u bereikbaar bent, maar dat zal in deze tijd geen groot probleem zijn.

Wij bellen als uw reparatie klaar is en maken een afspraak voor het afhalen. We bespreken de reparatie van te voren dan ook met u door. Betalen kan door contactloos pinnen of nog veiliger maak het van te voren over. Stel geen vragen bij het afhalen, mocht dit toch echt nodig zijn achteraf, doe het dan telefonisch.

Heeft u zelf klachten of iemand vlak bij u, kom dan niet bij ons langs. Misschien is er in overleg een oplossing te bedenken.

Op deze manier kunnen wij veilig ons werk blijven doen en kunt u gebruik blijven maken van onze service.